lördag 10 januari 2009

Rebus...



...vårt projekt under våren är "smedja"+ädla metaller+kurs. Skall bli sååå spännande och kul! Dessutom åker ju garaget på en makeover då så vi kan inreda där till det vi behöver, hmmm... skall även fråga pappa om han kan va behjälplig med vissa maskiner, tror nog han kan det.

Ojojoj vad det firades här igår förresten, nu har vi alltså 3 tonåringar i familjen, det är inte klokt så fort tiden går. L blev i alla fall firad; hon hade med sig 5 kompisar hem från skolan, jag hade köpt tårta på väg hem och de tog köket i besittning och hade kul. Sen kom mormor och morfar med små kusiner och fikade och sen kom B med lilla A och det blev ytterligare fika och tårta, mmm. Vi intog sen tacos till middag, och smarrig Ben & Jerry-glass till Let's Dance senare.

Idag är sista dagen jag kommer ha tid över (på måndag ramlar det in 5 jättelådor fr DHL här) så idag skall jag göra iordning i källaren, göra plats för kommande lager. Det är så skönt att ha det mesta färdigt av kollektionen när den väl kommer ut i e-butiken så det bara är att gå och plocka beställningarna vartefter.

Ha en trevlig lördag alla!

Lena :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen!
Ja nu har vi inga småbarn längre, känns lite konstigt trots allt.
Vad du är duktig med dina smycken, har kollat in och skulle kunna köpa en hel del, tur man inte är shopoholic!
Kul att det går så bra för dig.
Är sjukt dålig på att höra av mig det vet jag. Hur har du det med tid denna veckan? En liten fika kanske? Har bil denna veckan...
Kram på du