torsdag 8 januari 2009

Hej hopp!



Japp imorgon har vi födelsedag i familjen så här har fixats en del, lite kvar men det tar jag ikväll sen...

Igår var en toppendag; 1 som ringde och ville bli återförsäljare och 1 som mailade och ville bli återförsäljare. Får se, skall träffa 1 av dem nästa vecka. En av dem är ett Tyresöföretag och det andra ett företag lokaliserat i Bromma.

Igår kom min nya logga och den var verkligen jättefin och jag har lyckats åstadkomma 2 nya armband som är lämnade till fotograf Malin för fotografering så förhoppningsvis droppar det in lite nytt här snart.

Jag är glad för alla trevliga människor jag har att göra med runt Lena K, jag är tacksam varje dag för att jag har mitt lilla företag att pyssla om, det är så kul och att dessutom "på köpet" få nya bekantskaper är superkul.

Ha en trevlig torsdag!

Lena :)

Inga kommentarer: