lördag 26 april 2008

Hit vill jag åka...

...helst idag. Men men jag vet hur jag är, kan inte tänka mig att trängas med en massa folk med överfulla vagnar när det dessutom är lönehelg. Jag åker dit en vardag istället. Vi renoverade ju hela huset i höstas (förutom köket, det gjorde vi året innan) och jag har inte hunnit köpa alla småsaker som behövs; nya krukor, en del mattor, små hyllor, gardinstänger, tyger, nya sängkläder, ramar etc. Med andra ord de saker som gör det hemtrevligt. Skall också till Plantagen 0ch köpa nya konstgjorda blommor, deras ser sååå naturtrogna ut och jag orkar inte hålla på med mina längre, dra ned markisen för att solen inte skall lysa för starkt på dem, komma ihåg vattna olika mycket olika ofta, nä jag har gått över till dessa små gröna konstgjorda typer istället.
Lördag som det är och ingen fotboll så kan jag sitta med beställningarna och få dem klara och på lådan idag, det känns skönt.
Trevlig lördag!
Lena :)

Inga kommentarer: