söndag 6 april 2008

Dagen efter...

...festen igår jobbar jag...det var i alla fall jättetrevligt igår och denna kaka på bilden bjöds det på, enligt min mening den i särklass godaste desserten.

Denna vecka blir det fullt upp som vanligt. På måndag skall jag efter utvecklingssamtal i skolan till en återförsäljare för att fylla på, till ett företag och lämna den sista beställningen, till frissan, träffa en eventuell återförsäljare, till revisorn, friskis, fotboll sen hem och laga middag. Vila får man göra sen någon gång. Jobba på mitt vanliga jobb på tisdag (vilket jag numera ser som ren avkoppling, sååå skönt att bara sitta och skriva och inte tänka på så mycket annat). Onsdagen ledig igen och då skall jag förbereda för den stora visningen på torsdag kväll. Japp, det blir kul!

Hörs!

Lena :)

Inga kommentarer: