söndag 27 april 2008

Den här användes idag!



Och det behövdes verkligen men guu va jobbigt det var! Vi har en slänt som måste klippas också och den är verkligen livsfarlig om man halkar med gräsklipparen i händerna...nä vi funderar på att göra om trädgården med lite avsatser istället så det inte blir så mycket att klippa och inte så brant. Nu kan i alla fall barnen spela fotboll bra, i förmiddags när de försökte så var gräset så högt att bollen knappt rullade, de fick gå ned till stora planen istället. Men nu är gräset som sagt klippt.

Jaha, måndag imorgon då är det öppet hus i skolan som vi skall gå på, det blir trevligt. På tisdag är det visning igen och på onsdag skall jag vara barnvakt åt en liten drygt 1-åring en stund. På torsdag skall nya delar tíll studsmattan införskaffas och sen är det fredag igen. På lördag måste jag producera för på söndag jobbar jag och veckan efter har jag en stor företagsvisning.

Denna vecka får jag också veta säkert om mitt bud kommit fram till sin mottagare i fjärran land och det hoppas jag verkligen!

Må gott alla som läser!

Lena :)

Inga kommentarer: