söndag 20 juli 2008

Silverproblem!

Arg! Jag har haft problem med min silverleverantör tyvärr, det har resulterat i att en mängd namnbrickor inte hållt måttet vad gäller ytfinishen, det problemet är nu avhjälpt och nästa vecka får jag en ny jätteleverans av brickor med fin kvalitet igen. Men ni som fått av dessa med dålig kvalitet, hör av er till mig via mail så får ni nya av den nya leveransen. Jag beklagar verkligen extra besväret men detta var inget jag visste förräns en kund hörde av sig efter att ha använt halsbandet ett tag. Då jag säljer cirka 100 st per vecka är det väldigt svårt för mig att veta vilka som fått av den dåliga leveransen, så snälla ni hör av er till mig.

Ha en bra söndag!

Lena :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, va tråkigt, jag har inte märkt nåt än på mitt halsband iaf, men det är ju bra att du säger till om det skulle bli så. Älskar halsbandet! Undrar också om du är intresserad av att bli återförsäljare här uppe i Åre?

Anna :)

Lena sa...

Hej Anna, låt oss hoppas att ditt halsband förblir bra! Angående återförsäljare kan du väl höra av dig på mailen lena@lenak.nu så får vi prata vidare där?

Lena :)