onsdag 2 juli 2008

På väg in!

Min nya logga!!
Sommarkollektionen börjar ta slut och det som är slut kommer inte in igen. Mycket nytt material har redan kommit och mer är på gång av det skall det göras; fler barnsmycken, många halsband av metallringar och stenar i olika färger, många armband i den nya metallen. Örhängen i silver så klart och stenar därmed. Lite olika ringar, berlocker och annat smått och gott kommer också.


Jag är otroligt nöjd med min nya leverantör vilket gör att jag kan fortsätta hålla mina bra priser som gjort att jag etablerat mig ordentligt. Det är en affärsidé och den har lyckats på alla sätt och vis. Kvalitéten har jag inte heller gjort avkall på och jag köper heller inte in massproducerade saker för att sen sälja vidare. Det som säljs hos LENA K är egendesignat och till största del egentillverkat.



Ha det bra!


Lena :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att det går så bra, du har verkligen gjort dig ett namn, träffade en tjej i Karlskrona igår som kände igen ditt namn, hennes granne hade ditt namnhalsband och var så nöjd så.

Ses!

Gunilla