fredag 25 juli 2008

Rensar!

Jag håller på och rensar ut mitt otroligt stora materiallager. Oftast måste man beställa så himla stora kvantiteter av material som jag använder och det blir lite snuttar kvar. Nu har jag satt ihop smycken av mycket "gammalt" och idag hade jag på mig ett armband och ett halsband när jag var iväg. Det var 2 tjejer som frågade var mina smycken kom i från, rätt kul egentligen när man tycker att det är bara ihopplock.

Även e-butiken skall rensas och äntligen få en ny header som jag pratat om förut. Har köpt ett supersnyggt typsnitt som skall användas på både header, visitkort, namnlogga och i reklamsammanhang så det blir enhetligt.

Fick första bilden igår på prototypen de håller på med i Fjärran Östern och det såg i princip helt 100%-igt ut och jag blev så glad med tanke på hur mycket jag har hållt på fram och tillbaka med olika leverantörer. Hoppas nu vi kan ha ett fungerande samarbete framöver.

De nyheterna kommer troligtvis presenteras i slutet av augusti men stora delar redan i början av augusti.

Nää, nu skall jag ta ett dopp!

Lena :)

Inga kommentarer: