torsdag 10 januari 2008

Premiär för min blogg!

Nu har snälla Malin (duktiga fotografen) även hjälpt mig komma igång med en blogg! Jag har tänkt på det ett tag att jag vill ha en blogg där jag kan skriva lite om vad som händer hos Lena K, mest vad som händer företaget men också lite privat...kanske... Ibland vill man berätta något kul som hänt hos Lena K som inte riktigt passar att skriva på e-butikens sidor. Jag har en absolut uppfattning om att jag vill hålla sidorna hos Lena K seriösa och proffsiga och inte innehålla en massa tjafs, det kan stå här istället om ni vill läsa :).



Jaha... då blir det Kina på onsdag då, det skall bli jättekul! Det blir en kort och intensiv resa där flera "grossistträffar" är inbokade men det skall också blir shopping och kultur. Muren såg jag sist jag var där men det lär väl bli igen för resesällskapets skull. Men mest ser jag fram emot nya samarbetet med ett företag som startat nu i januari, de skall hjälpa mig att utforma och ta fram material till nya kollektionen som kommer i vår.

Later!

Inga kommentarer: