tisdag 15 januari 2008

China here we come....

.....again! Aldrig hade jag trott att januari skulle vara så otroligt fulltecknad! Jag trodde att denna fattiga efterjulmånad skulle vara lite lugnare, men icke. Det har inte funnits tid till denna blogg eller att ens uppdatera hemsidan knappt...men egentligen skall man ju vara glad att det är så. Måste nog snart ta ett beslut om hur jag skall driva LENA K i fortsättningen, det går inte att jobba på det "vanliga" jobbet och hålla detta tempo, hinner inte med något annat alls och det är ohållbart. Jag vill träna på F&S, baka, umgås med familj och vänner och alla små syskonbarn (bebisar) och en massa annat.

Imorgon åks det till Kina för några dagars shoppingresa som sagt, inte bara affärer alltså utan lite shopping måste hinnas med också. Eftersom jag var där förra året och shoppade lite så vet jag nu vad jag INTE skall köpa, t ex kinesiskdubbade dvd-filmer, roligare kan man ha än att titta på det :)

När jag kommer hem är det meningen att e-butiken skall uppdateras med allehanda vårnyheter så snart Malin har fotograferat. Så bye for now!



Inga kommentarer: