fredag 29 augusti 2008

Ojojoj...

...vad mycket nytt! Jag blir så ivrig att få det inlagt. Igår hade jag precis varit hos Malin och lämnat saker för fotografering så mötte jag UPS-bilen som lämnade ett paket fyllt med fina saker. En länk som faktiskt var över förväntan, den var skitsnygg, den satte jag genast igång med samt nya örringar av samma princip som de öppna silverbågarna jag har haft. Örringarna är runda och öppna och med en liten pärla och kristall uppepå. Runt den 15/9 kommer det jag ritat och fått producerat i fjärran, skall bli kul att se hur det blir, de första fotona jag fått ser lovande ut i alla fall.

I slutet av månaden blir det smyckevisning antingen här hemma eller på lokal det har vi inte bestämt än.

På söndag kommer M hit och hjälper mig igen, vi skall sitta från lunch, det blir både trevligt och effektivt. Avslutas med en god middag ;)

Trevlig fredagkväll, vi skall på fotboll!

Lena :)

Inga kommentarer: