söndag 10 augusti 2008

Glad (igen)!



Jag blir så glad så glad både över fina recensioner och kommentarer på bloggen, det är jag som borde tacka er som väntat så tålmodigt på era namnhalsband.

Imorgon bär det äntligen av till IKEA, jag har inte haft tid förrän nu men imorgon som sagt skall jag dit, jag har värsta långa listan med. Skall köpa både säng och stor byrå så det får nog bli hemkörning.

Lite mer vardag blir det imorgon också då ett barn börjar på fotbollsskola och en börjar jobba, det blir skönt tycker jag med lite mer rutiner, de kanske t o m går och lägger sig innan kl 00...

Snart kommer min nya medhjälpare hit, vi skall diskutera höstens sortiment och knåpa lite, dock har inte min ena nya kedja kommit så det blir inte så mycket gjort som jag skulle vilja. Men det är ju så klart trevligt med sällskap i verkstaden!

Ha en skön söndag!

Lena :)

Inga kommentarer: