lördag 18 oktober 2008

Sååå glad att M jobbar med mig trall la la la la!


Oj oj vilken vecka! Beställningarna från e-butiken, alla säljare, min enastående L M som säljer som aldrig förr och alla smyckespartybeställningar... Jag har faktiskt satt stopp nu, jag hinner helt enkelt inte med och jag har ju faktiskt 2 dgrs visning igen hemma hos mig i dec och då kan de som vill komma till mig igen.
Mkt nytt har kommit in också idéerna sprutar fram här och det är så mkt jag vill göra... Tur att M numera ingår i familjeföretaget och kan hjälpa mig, det är så bra att ha henne att bolla idéer och tankar med (Lassesmycket t ex, idolsmycket 2008 ;) )
Julsmyckena kommer introcuderas under novembers början, ett ex är örhängena på bilden. Mkt rött, silver, koraller, hjärtan och blommor blir det.
Har också passat små barn och bebisar i veckan då min käraste syster varit krasslig men som tur är är hon nu på bättringsvägen, hon skrämde oss rejält.
Ha en bra lördag!
Lena :)

3 kommentarer:

Annika sa...

Kul att det kommer nyheter hela tiden! Älskar verkligen att sälja dina smycken, eftersom alla blir så förtjusta i dem!
Kram Annika W

Lena sa...

Tack gulliga du för fin kommentar!

Lena :)

Anonym sa...

Tjena Lena!!!

Jag är helt Lena-beroende !!!
Lasse-smycket är HELT klart en flipp!

Kram/ M.