onsdag 29 oktober 2008



Hallå alla! Nu var det ett tag sen jag skrev och det beror endast på FULLT UPP! Herregud om det är så här nu hur skall det inte bli närmare jul?? Ja ja man skall inte klaga och nu har jag ju M också och det känns jättebra. Men det finns inte tid över annat än till detta, jobbet, friskis.

Igår var det visning i Stuvsta, TACK alla som var där! Jättekul med så många och jag börjar förstå att LENA K är rätt välkänt nu, många som känner igen det när det pratas och det är såååå himla roligt. F n tar jag inga fler visningar på denna sidan om året, har nu en visning i veckan, men till våren sen så hoppas jag kunna ta visningar igen, kanske med hjälp av L då... :)

Idag kommer ett stort paket igen med bl a Babuschkadockorna, skall bli intressant att se vad som göras med dem... Nu är lite julgrejor hos fotografen så så fort hon fotat kommer det in i e-butiken.

Idag blir det shopping på stan med ett av barnen som har höstlov, det skall bli mysigt.

Ha en bra onsdag!

Lena :)

Inga kommentarer: