fredag 12 september 2008

Tacos it is!


Det är ju fredag och då är det tacos här. Sen lite godis kanske... Imorgon skall jag vara barnvakt ett par timmar på förmiddagen och sen träffa 2 nya återförsäljare på eftermiddagen, måste förbereda en del för det. Jag vet att jag inte har uppdaterat sidan med återförsäljare på länge, den är verkligen inaktuell men det finns anledningar till att det inte kommer vara komplett i framtiden heller.
Fr o m 1/10 är jag tvungen att höja priset på silvernamnsmyckena till 449 kr, de kostar f n 398, det beror dels på de ökade silverpriserna men också på den i rasande tempo ökande us-dollarn. Jag ligger fortfarande otroligt bra till i pris på dem då det är 2 brickor och hur mycket text man vill och berlocker till det.
Jaja, ha en trevlig fredagkväll alla :)
Lena

Inga kommentarer: