fredag 26 september 2008

Nya fina bilder!


Sådär ja! Nu är ordningen återställ med bilder från proffset igen! Jag kommer aldrig bli ngn stjärnfotograf och skall inte hålla på med sånt men ibland blir jag så ivrig. Men är det någonting folk ofta kommenterar när de ger mig beröm för hemsidan så är det just de fina fotona så det känns bra att ha anlitat och satsat på en duktig fotograf.
Fredag idag och fullt upp med namnbrickorna, stansade hur många som helst i onsdags men nu är det dags igen. Idag är första fredagen jag är ledig, jag har ju gått ned i tid ytterligare och det behövs kan jag säga. Hela helgen skall M vara här och hjälpa mig inför visningen nästa vecka och det är ju tur. Tack vare att jag vet att jag får hjälp nu så kan jag ha lite fritid och t ex fortsätta med Friskis 3 ggr per vecka och det känns så himla skönt! Jag älskar att vara där och träna!
Det kommer in en hel del bokningar om smyckesvisningar och det är ju bra att folk är ute i god tid men jag måste ha någon mer som hjälper mig med det annars kan jag inte ta fler visningar snart... Skall fråga en annan kompis om hon vill...
Ha en bra fredag!
Lena :)

1 kommentar:

Elena sa...

Wow, en sån ska jag ha!! =)

Det lönar sig att länka tydligen.. Har en arbetskamrat som gått in på din länk via min blogg och handlat utav dig och hon i sin tur satte din länk på sin blogg.. Bra va!!

Massa fina grejer nu och massa hjärtan.. MI LIKE!

Kram