fredag 1 augusti 2008

Tack!

Tack för alla kommentarer om min fina bil, jag kommer lägga in bild så fort jag köpt en ny kamera, den andra har på ngt konstigt sätt blivit vattenskadad...

Ny är headern till min e-butik klar, den blir så fin så, det är samma typsnitt där som på bilen, som på mina visitkort, som på mitt återförsäljarmaterial, ja som allt så det blir enhetligt och snyggt. Hoppas den kommer upp snart.

Jag vill verkligen passa på här i bloggen (jag vet att många läser den) att tacka alla som så tålmodigt väntat på namnbrickorna som det blev något fel med. De kommer skickas så snart jag har dem, de kommer i början av nästa vecka in igen.

Lena :)

1 kommentar:

Malin sa...

Snyggt med den nya headern...verkligen. Betyder detta att jag inte behöver ta det där sista fotot du snackade om?
Kramis
Malin W