torsdag 14 augusti 2008

Råprover!

Här är staven där det kommer gå att stansa på alla sidor om man vill, den är mycket tung och gedigen. Det blir en kedja av lite kraftigare sort alternativt läderrem genom hålet. Denna blir lite dyrare p g a vikten.



Här är hjärtat där man kommer kunna få plats med flera namn. Det blir en ring där hålet är och en kulkedja alternativt läderrem till, har inte fått slutpriset på den än eftersom detta är saker jag ritat och de har gjort efter mina mallar så blir priste inte klart förrän de är helt klara. De går efter vikten på silveråtgången per hänge.

Fina va? Längtar tills de är här...
Lena :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt fina de kommer nog passa fler i smaken iaf mig.... Åsa W

Anonym sa...

Hej gumman!
Ser fint ut...kan inte bärga mig till de kommer.
Jag är ledig torsdag och fredag och har bil. Hur jobbar du/finns det nå´t att göra? Alt. svamp?

Kram 651104