lördag 19 april 2008

Uppe med...



... idag, lördag och allt men vad skall man göra. Måste tvätta bilen, städa lite på tomten, få iväg sista paketen efter smyckesvisningen jag hade i onsdags. Får sova lite längre imorgon.



Här är ett litet smakprov vad som kommer in i butiken snart, ett första prov på cirklar, strass och borstad metall. Mycket sådant kommer, jag måste bara hinna få ihop dem. Jag gör ju fortfarande mina smycken själv och jag kan fortfarande hålla mina låga priser. Jag har för avsikt att fortsätta så om det inte går överstyr så att jag inte hinner.
Ha en bra lördag!
Tack förresten alla ni som var hos Jennie och Anita i onsdags!
Lena :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, va snyggt, när kommer det?

Anna, trogen kund :)

Anonym sa...

Hej Anna, det kommer läggas in i e-butiken så snart jag fått ihop det, väntar fortfarande på en detalj.

Lena :)