torsdag 24 april 2008

Första steget...


...eller andra kanske, är taget i utvecklingen av den nya kollektionen som kommer i höst. Så skönt, det har varit en del problem att lösa innan men nu är det gjort (det kommer säkert fler) och jag kan slappna av lite i alla fall. Spännande är det!
Förbereder mig annars för visningen i kväll, skall packa ihop smyckena nu och sen laga lite middag till de här hemma. Nästa vecka är det ju i alla fall en röd dag, skönt för dem som jobbar vanlig vecka, för mig som jobbar på schema är det ingen skillnad utan jag jobbar på som vanligt.
Nästa vecka är det "bara" en visning och eftersom jag har en del kvar från förra visningen att stansa (namnbrickor) så är det på sätt och vis skönt. Kan för övrigt snart "fira" att min 800:e bricka är stansad och såld, rätt bra tycker jag med tanke på att jag började med namnhalsbanden i september. Jag blir så himla glad när jag läser i recensionerna hur mycket folk uppskattar halsbanden när de får dem, det finns inget bättre än att få beröm för saker man åstadkommit själv.
Ha en bra kväll!
Lena :)

Inga kommentarer: