söndag 23 mars 2008

Ojojoj...



....vad tiden går fort! Jag upptäckte att jag inte uppdaterat bloggen på nästan 2 månader, men nu kommer ett litet inlägg. Håller som bäst på att få igång ett samarbete (till) med ett företag i Kina, men det är ju så förbaskat struligt med all leverans, posten tar ju 100 år på sig att leverera det man skickar. Jag har ändå valt att skicka istället för att åka dit eftersom jag precis varit där och troligen måste åka dit igen i juni då höstkollektionen "måste" vara klar. Men det är kul med nya material att arbeta med och med deras hjälp kommer jag att kunna arbeta med helt andra saker än jag gjort hitills. Nu säger jag inte mer, det visar sig i början av hösten vad jag pratar om, på förekommen anledning passar jag mig lite...

Vad trist förresten att det kom så mycket snö nu, den kunde ha kommit till jul och varit en bit i januari/februari istället för nu i slutet av mars. Vi var ju nästan redo att börja med vårarbetet i trädgården för ett par veckor sen. Men men den som väntar på något gott....

Nu skall jag börja göra iordning påskmiddagen vi skall ha här ikväll. Det blir gott och trevligt.

Hej så länge!

Lena :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul med ett nytt inlägg, det var på tiden! Jag tycker du gör sååå snygga grejer, och vilka bra priser! Ser fram emot dina nya återförsäljare på "vår" ort.

Sofia