torsdag 27 mars 2008

Namnsmycken!




Aldrig hade jag trott att dessa smycken skulle vara så populära, de finns ju hos många smyckesdesigners och de flesta är jättefina. Jag tycker enkelheten och det lite råa silvret tillsammans med just en pärla eller ett stansat hjärta gör sig bra på dessa smycken. Just att man själv kan välja vad som skall stå på dem är ju det lilla extra. Målgruppen är stor för det finns ju så olika saker man skriva men populärast är ändå barnens namn med ett årtal på baksidan. Nu väntar jag hem en sändning nästa vecka och jag vill tacka alla ni som väntat ett tag (den förra sändningen var ju fel mått på), jag hoppas ni blir nöjda när ni får ert smycke.

Vad gäller pärlsmycken verkar den trenden vara på upphällningen f n, den kommer säkert tillbaka men nu är det verkligen öglor i alla format, kedjor, kulor, stenar och stora berlocker som gäller. Det såg man både mässor, i Kina, i affärer och det är klart överlägset på topplistan i e-butiken.
Lena :)

Inga kommentarer: