torsdag 26 mars 2009

Ladda om!


Jaha då var en kväll avklarad, som vanligt mkt trevligt folk, många nya som var kul att hälsa på. Att jag bakat var uppskattat (hade ju "köpebröd" sist och det fick jag höra ;)) och det gick åt så idag måste jag direkt hem och baka mer. Tack även Lena, utan din hjälp hade det blivit svårt, tur att du kommer idag igen.
Nästa vecka kommer "trädet" äntligen till Tyresö Gym ni som undrat, det har tagit lite tid då det är min snälla pappa som gör naturträden och väderleken har inte riktigt tillåtit det förrän nu. Men på onsdag nästa vecka som sagt kommer ett fulladdat träd finnas på Tyresö Gym.
Ha en härlig torsdag!
Lena :)

1 kommentar:

Geraldine sa...

Jag följde med och väntade på min kille i Tyresö gym, jag såg trädet de hade där och blev helt kär i ett armband som hängde på en gren. Jag frågade min kille om de sålde smyckena som hängde där men han visste inte.Runt en vecka senare när vi firade 5 månader fick jag armbandet i present. Blev så glad! :D