fredag 28 november 2008

Sådana här...

....skall det bakas imorgon! Och ikväll skall juleljusen fram till alla fönster, stjärnor och stakar skall upp. Har köpt supersnygga svarta stjärnor till vårt nyinredda vardagsrum, skall bli kul att få upp dem.

Imorgon kommer även M och vi skall arbeta, arbeta och arbeta, även på sönd innan min adventsvisning på Lilla Essingen. Nästa vecka har jag även semester från mitt andra jobb för visningarna som på något sätt blivit hela 5 st!

Ha en jättebra helg...

Lena :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

god kväll,
kollade din sida & vill beställa ett smycke till min man i julkapp!
Är det för sent?
vill ha en stavbricka med: fanny 6 en med felix och gärna ett hjärta på fanny o en stjärna på felix
ida
mammamjuk.blogspot.com

Lena sa...

Hej, maila mig på lena@lenak.nu så tar vi det där eller lägg beställningen via e-butiken.

Lena:)