söndag 28 september 2008

Mycket gjort...


... fick vi går, sååå skönt! M kom med sin dotter D och vi satt hela dagen med en stor godisskål mellan oss på bordet och kaffe så klart. Vi gjorde mycket så nu känns det som att jag är förberedd inför visningarna denna vecka. Om 1½-2 veckor kommer lite färgat och de fina fina armbanden med kinesiska djuren, det kommer bli så fint.
Tack var att D följde med igår kan vi göra ngt annat idag; nämligen plocka svamp, vi åker till Gudö och tittar. Mina föräldrar var där för ett par veckor sen och plockade och sade att det fanns massor. Nu kan jag också träna denna vecka vilket jag inte trodde jag skulle hinna med, härligt!
För övrigt är det en slags milstolpe idag; order nr 1000 ramlade in kl 08.03 imorse!
Ha en härlig söndag!
Lena :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Tack för en härlig hösthelg med familjen Käll.
Hoppas det gik bra för Lingan på fotbollen.

Jag tog det där kill-halsbandet till Peter.(skinnsnodd med silverstav. Jag sätter in 200 på ditt konto-är det OK?

kram 651104

Anonym sa...

JAG IGEN!
Jag vet inte riktigt vad jag pysslar med.
Jag "beställde" silverkors och trodde att jag skulle få ett tillfälle att betala på nätet...men!?
Skicka alltså inget kors utan bara en räkning!!!
Kram

Lena sa...

Alltså jag fattar ingenting, ringer dig imorgon istället!

Kram