söndag 4 maj 2008

Sådana här godingar...



...bakade jag häromdagen och det uppskattades. Förut innan min smycketid bakade jag jämt, det var en form av avkoppling för mig och en slags terapi, för att komma ned i varv liksom, sen älskar jag doften av nybakat bröd det inger hemtrevnadskänsla och trygghet för mig. Mamma bakade (bakar fortfarande) alltid när jag bodde hemma så det är väl något därifrån jag har med mig. Hur som helst så skall jag jobba ikväll så det blir en påse bullar med till jobbet som vi kan festa på.

Imorgon när jag är ledig skall jag köpa blommor till alla krukor utomhus, jag ville egentligen göra det i helgen men vägrar trängas med alla helglediga människor så det får ske när jag är ledig istället och (nästan) alla andra jobbar.

På onsdag är det företagsvisning och allt är klart inför det, skall till ett par återförsäljare och fylla på imorgon när jag är ledig också och nu börjar beställningar inför student och dop trilla in, det är roligt, folk är väldigt fyndiga med att hitta på olika betydelsefulla ord som skall stansas på olika smycken.

Trevlig söndag!

Lena :)

Inga kommentarer: