söndag 1 mars 2009

30%!!!


Jaha då har dollarn gått upp nästan 30% sen förra året, det har liksom smugit sig på, man betalar och betalar leveranserna utan att egentligen tänka på det. Men igår när jag skulle betala silverplåten blev det väldigt märkbart; 30% inkluderat höjda silverpriser och en ooootroligt hög dollarkurs. 9.19 stod dollarn i igår.

Hmmm, jag väljer nog ändå att vänta ut detta utan att höja priserna f n. Jag vet att jag har bland det lägsta priset för mina namnsmycken i äkta silver och jag tror att ibland går snålheten före visdomen för vissa. Jag väntar ut denna "kris" så tills vidare kan ni fortfarande köpa namnsmycken till det fashionabla priset av 398 kr för 2 stavar/brickor inkl kedja, allt i ÄKTA silver.

Och så får vi hoppas att det blir andra roligare tider snart. Ha en skön söndag!

Lena :)

Inga kommentarer: