fredag 21 november 2008

Ojojoj...

...nu var det länge sen jag uppdaterade bloggen men det är så fullt upp. Det är rena tomteverkstaden hemma hos oss för tillfället, det är så kul, M och jag sitter vid köksbordet och producerar och designar och skrattar och dricker kaffe, vad mycket roligare det är att vara två och skapa.

Det har kommit en del nytt också, fina kedjor, hjärtlänkar, silverbollar m m. En lite speciellare länk också men den kommer presenteras i början av nästa år.

Den efterfrågade julvisningen hos mig med pepparkakor och glögg 3+4/12 ser jag fram emot också, det var så trevligt förra året. Då kommer L och hjälper mig liksom hon gjorde vid förra visningen, det behövdes verkligen så det är så tacksamt att hon kommer.

En inköpsresa till Kina är bokad också, vi åker i februari för att inhandla material till vårens kollektion. Spännande!

Ha en bra weekend!

Lena :)

Inga kommentarer: