torsdag 12 juni 2008

En bra grej med sommaren...

...är att dessa goda bär finns att tillgå! Köpte några liter igår och sitter nu och smaskar på dem, urgoda. Egentligen har jag inte tid att bara sitta här, fick en visning inbokad igår så jag skall göra ngr exemplar till av min storsäljare cirklar, strassring och hjärta och sen packa ihop allt som skall med.

Har precis skickat iväg paket med delar av höstkollektionen som skall produceras på annan ort och hoppas att de skall förstå hur jag vill ha det och att vi skall komma överens.

En annan förhoppning är att jag skall få gå ned lite till på mitt "vanliga" jobb, det är en förutsättning för att jag skall kunna säga ja till de projekt som är på gång till hösten. Det vore så tråkigt att inte kunna vara med på det man blir tillfråga om p g a tidsbrist så jag hoppas verkligen min chef är snäll och låter mig gå ned lite till i tid... En baksida av att företaget växer är ju att så mycket annat än själva smyckeproduktionen tar tid. Man skall träffa återförsäljare, fixa med bokföringen (fast jag har revisor blir det en del), fila på nya modeller och sköta e-butiken. Roligt men det går åt mer och mer tid, mer än vad jag någonsin trodde för ngt år sen.

Nu måste jag packa ihop!

Trevlig kväll!

Lena :)

Inga kommentarer: